Gdańsk - Kartuska 18
W naszej ofercie m. in. : Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, WiFi, taras, zwierzęta domowe są akceptowane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, sejf, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, kawiarnia na miejscu, pralnia, dostęp za pomocą karty, dostęp do Internetu, codzienne sprzątanie, wino / szampan, usługa prasowania, transfer lotniskowy, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, bar, pokoje dla niepalących, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, jazda na rowerze, monitoring wokół obiektu, przechowalnia bagażu, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Pojemniki na śniadanie na wynos, meble ogrodowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Możliwe wystawienie faktury, happy hour, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, parking, pokoje rodzinne, pralnia chemiczna, ogród, gaśnice, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Wynajem rowerów, WiFi dostępne w całym obiekcie, faks / ksero, winda, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, całodobowa recepcja, system alarmowy, bezpłatne WiFi, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), puby, linka alarmowa w łazience, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, gry planszowe / puzzle, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, obsługa pokoju, taras słoneczny, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, wycieczki rowerowe, całkowity zakaz palenia, całodobowa ochrona, transfer na lotnisko, śniadanie w pokoju, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, czujnik dymu, dostęp za pomocą kluczy, klimatyzacja, transfer z lotniska, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, owoce, ogrzewanie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, zaplecze bankietowe / konferencyjne.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 30 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 18. 8 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 12. 66 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 12. 66 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 14 mkw);
Studio 4 osobowy (4 łóżka pojedyncze, 2 duże łóżka podwójne - 60 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - So Stay Hotel, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.254536